چرا خریداران زیورآلات به سمت نقره رو آورده اند

انگشترهای نقره 925 و روکش طلا مارک جاودانی
انگشترهای نقره ۹۲۵ و روکش طلا مارک جاودانی

چرا برخی افراد استفاده از جواهرات نقره را ترجیح میدهند؟ در ادامه همراه ما باشید تا در این مورد مطلبی را با شما به اشتراک بگذاریم.

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

بسیاری از خریداران با توجه به دلایل خودشان دوست دارند از زیورآلات نقره استفاده نمایند، اما همه آنها نمی‌دانند که فلز نقره یک دکتر عالی می‌باشد.

وقتی زیورآلات نقره روی گردن آویز شود، اعصاب را آرام می‌کند. پوشیدن انگشتر بر روی انگشت انگشتری (انگشت چهارم) دست چپ یا راست باعث حذف انرژی اضافی در گردش خون شده و فشار خون شما کاهش می‌یابد پوشیدن یک حلقه بر روی انگشت اشاره‌ی هر دو دست راست و چپ باعث عادی‌ شدن عملکرد دستگاه گوارش می‌شود.

برای تقویت قلب، توصیه می‌گردد که به طور مداوم یک حلقه‌ی نقره را بر روی انگشت کوچک دست چپ بپوشید. نقره همچنین یک تشخیص‌دهنده‌ی مرض عالی می‌باشد.

اگر یک شخص دارای یک مشکل در سیستم غدد درون‌ریز باشد، زیورآلات نقره تیره می‌شوند.

و اگر زیورآلات نقره از آنچه که قبلاً بوده است نیز روشن‌تر گردد. این امر می‌تواند حاکی از یک اختلال کلیوی جدی باشد،

زیرا عرق باعث انتشار موادی حاوی نیتروژن می‌گردد، که به جواهرات نقره واکنش نشان می‌دهد و باعث درخشش آنها می‌گردد.

داروهای پزشکی حاوی نقره، برخلاف آنتی‌بیوتیک‌ها، دارای یک طیف ضدباکتری گسترده‌تر می‌باشند. مهمتر از آن اینکه باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن نمی‌شوند.

از دیرباز مردم از اینکه نقره یک عامل بهبود دهنده‌ سلامتی قوی می‌باشد آگاهی داشته اند.

قاشق و چنگال و ظروف با روکش نقره می‌توانند غذا را از مواد مضر ضدعفونی نمایند.

نیاکان ما این موضوع را می‌دانستند و از قاشق‌های نقره برای غذا دادن به کودکان استفاده می‌کردند. سکه‌های نقره، هنگامی که در مخازن آب قرار داده شوند، باکتری‌ها را می‌کشند. 

عزت و احترام مردم نسبت به فلز نقره حتی در آداب معاشرت نیز قابل ‌مشاهده می‌باشد.

غذاهایی که در بشقاب‌های نقره ارائه می‌شوند، همواره به عنوان نشانه‌ای از مهمان‌نوازی در نظر گرفته شده‌اند.

خواص نقره

شمش نقره
شمش نقره
  • از انگشتر و گردنبند نقره جواهری استفاده کنید ! نقره باعث کشته شدن میکروب ها میشود و یک ضد عفونی کننده قوی است که ۶۵۰ میکروب را ازبین میبرد و از سلامتیتان مراقبت میکند.
  • آیا میدانستید جنس ضریح حرم امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) از نقره است و نقره قویترین میکروب کش با هزار سال سابقه است؟
  • علاوه بر مسائل معنوی زیارت حرم حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) ، خوب است این مورد را هم به مسئولان وزارت بهداشت تذکر بدهیم که نقره یک میکروب کش و ضد عفونی کننده قوی است.
  • نقره ها در واقع به دلیل خاصیتی که دارند شاید صدها بار بیشتر از دیگر ضدعفونی کننده ها موثر باشند.
  • نقره ۶۵۰ نوع میکروب را از بین می برد و لذا داشتن انگشتری نقره در دست تا حدود زیادی می تواند محافظ و مراقب سلامتی شما باشد.
  • دکتر هاری مارکوف نیز پس از تحقیقات بسیار اعلام کرد که قدرت بالای ضدعفونی کننده نقره بسیار بیشتر از سایر داروهای ضد عفونی است.
  • دکتر چارلز فوکس از نقره دارویی به نام سولفادیازین نقره تهیه کرد . این دارو در معالجه سرماخوردگی و جوش های پوستی و سوختگی های جلدی استفاده می شود.
  • جالب است شرکت های هواپیمایی انگلستان ، سوئیس ، آلمان،فرانسه،کانادا ،ایتالیا و ژاپن و برخی دیگر از خطوط هوایی از داروی نامبرده برای ضد عفونی و میکروب کشی در هواپیما استفاده می کنند.
  • در کشور سوئیس برای ضد عفونی آب شرب شهری از نقره استفاده میشود. همچنین نقره برای رفع رطوبت ها ،عفونت ، بلغم و وسواس مفید است.
  • استفاده از نقره در ضدعفونی کردن بیش از هزار سال سابقه دارد. پس بهتر نیست دست به نقره های ضریح بکشیم تا هم متبرک شویم و هم میکروبهای دستهایمان را نابود کنیم.

یک دلیل محکم تر برای خرید جواهرات نقره وجود دارد

اما به نظر می آید هنوز یک دلیل محکم تر برای خرید جواهرات نقره وجود دارد و آن دلیل گرانی شدید طلا در این روزها و ماه های اخیر است.

از این رو بیشتر مشتریان ما به دنبال جواهرات نقره روکش طلا و همینطور جواهرات نقره طرح طلا هستند.

خوشبختانه اساتید جواهرساز ما در کارگاه فاخر جاودان مهارت خاصی در تولید اینگونه جواهرات دارند به گونه ای که با قالب اصلی جواهرات طلا ، به گونه ای جواهر نقره با روکش طلا تولید می کنند که گویی خود طلاست.

تمامی تولیدات ما با ضمانت تحویل مشتری می شود. ساخت سفارشی نقره

پیشنهاد جواهرات نقره

1 دیدگاه دربارهٔ «چرا خریداران زیورآلات به سمت نقره رو آورده اند»

  1. با سلام خدمت مدیران فاخر جاودان بنده هم فکر میکنم اخیرا خیلی ها جواهرات نقره خریداری میکنند. الانم که ماشالا جواهرات نقره با ابکاری طلا میسازند دقیقا مثل خوده طلا. والا با این گرونی طلا کی میتونه طلا بخره؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

سبد خرید