انگشترهای عقیق قرمز یمنی اصل و عقیق سوسنی یمن

انگشترهای عقیق قرمز یمنی و سوسنی یمن
انگشترهای عقیق قرمز یمنی و سوسنی یمن

مجموعه ای از انگشترهای عقیق قرمز یمنی اصل و عقیق سوسنی یمن رسید. عزیزان همراه فاخر جاودان به اطلاع می‌رسانیم که کلیه این سری از محصولات جدید با کد #۳۳۸۶۰ شناسایی میشوند.

انگشتر عقیق قرمز یمنانگشتر عقیق سوسنی یمن

این انگشترها دارای گارانتی و ضمانتنامه انگشتر اصل هستند و شناسنامه دارند. تصاویر مدل‌ها و قیمتها را از طریق روش های زیر درخواست کنید.

عقیق قرمز یمنی یکی از زیباترین و پرطرفدارترین نوع عقیق است. در مورد عقیق سوسنی یمن باید بگوییم که کمتر اشخاصی این نوع عقیق را می‌شناسند و خیلی خاص می‌باشد.

این سری از محصولات در فروشگاه فاخر جاودان با کد عددی #۳۳۸۶۰ شناسایی می‌شوند. از طریق روش های زیر با ما در ارتباط باشید.

انگشتر عقیق قرمز یمنی

همچنین می‌توانید با مراجعه حضوری به مکان فروشگاه نقره سرای جاودانی(گالری پرنس) از نزدیک انگشترهای عقیق قرمز یمنی و سوسنی را ببینید.

همکاران ما در خدمت شما هستند تا نوع رکاب ، جنس ، وزن و سایر اطلاعات انگشترها را برای شما شرح دهند.

مشاوره خرید

برای مشاوره خرید و هرگونه پرسش در مورد جواهرات نقره طرح طلا و سنگ های قیمتی از طریق روش های زیر با ما در تماس باشید و شناسه یا کد محصول را برای ما ارسال نمایید.
تماس با تلگرام | تماس با واتساپ | تماس با ایتا | پیامک | ۳۶۰۹۹۵۷۵-۰۵۱ | ۰۹۱۵۱۲۲۵۳۷۴

2 دیدگاه دربارهٔ «انگشترهای عقیق قرمز یمنی اصل و عقیق سوسنی یمن»

  1. با سلام و خسته نباشید.علیرغم اینکه سایت بسیار خوبی دارید ولی یک انتقاد داشتم! چرا تصاویر انگشترهای در این صفحه بصورت تک تک عکس گرفته نشده و همینجوری کلی عکس گرفتید و گذاشتید. به نظر من اگر عکس تکی بگیرید و مشخصات و وزن و نوع سنگ را قشنگ شرح بدید خیلی بهتر نتیجه میگیرید چون من مشتری هستم و از دید مشتری دارم میگم. من که در مشهد زندگی نمیکنم و نمیتونم بصورت حضوری بیام به فروشگاه شما چجوری میتونم محصول را انتخاب کنم؟ لطفا توضیح بدید ممنون از شما

    1. درود بر شما واقعا انتقاد بجا و سازنده ای کردید، ما با چندتا مشکل روبرو هستیم که مهمترینش آن است که وقت کافی برای گرفتن عکس تک تک نداریم و چند مورد دیگر… اما هر زمان که فرصت کنیم از محصولات عکس تکی میگیریم و در سایت قرار می‌دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

سبد خرید