ضمانتنامه انگشتر اصل

ضمانتنامه انگشتر اصل
ضمانتنامه انگشتر اصل

ضمانتنامه انگشتر اصل چه مواردی را شامل می شود؟

تمامی انگشترهای اصل کد یکتا دارند و شامل گارانتی می باشند.

توجه : در صورت صدمه ناشی از استفاده نادرست که باعث شکستگی در سنگ و انگشتر شود و یا هرگونه تعمیر و تغییر روی محصول که بدون مراجعه به ما انجام شده باشد فاقد ضمانت محسوب می گردد.

چگونه می توانم از اصل بودن انگشترها مطمئن شوم؟

تمامی انگشترهای اصل دارای کد یکتا می باشند که این کد بر روی محصول و شناسنامه آن درج شده است و با جستجوی آن در سایت می توانید به تصویر و مشخصات شناسنامه محصول دسترسی پیدا کنید و از این طریق به اصالت آن پی ببرید.

در صفحه جزئیات محصول کلیه مشخصات از جمله جنس رکاب ، نام آبکاری و روکش ، نوع سنگ قیمتی ، وزن بر حسب قیراط و مراحل ساخت انگشتر درج شده است.

ضمانتنامه انگشتر اصل تا چه مدت اعتبار دارد؟

کلیه محصولات اصل از لحظه ثبت به نام خریدار، شامل ۲ سال گارانتی می شوند.

چگونه می توانم در صورت گم شدن شناسنامه یا کارت ضمانت، کارت جدید بگیرم؟

در صورت مفقود شدن شناسنامه (ضمانتنامه) با وارد کردن کد انگشتر در سایت(کد داخل انگشتر حک شده است) به اطلاعات آن دسترسی خواهید داشت.

کد برای هر انگشتر بصورت منحصربفرد و یکتا می باشد و در صورت تمایل به صدور مجدد شناسنامه می توانید با مراجعه به فروشگاه نقره سرای جاودانی درخواست خود را اعلام کنید.

چطور می توانم بعد از خرید، نام مندرج داخل کارت ضمانت را تغییر دهم؟

با توجه به اینکه هر محصول کد یکتایی دارد که در زیر حلقه انگشتر و روی شناسنامه آن درج شده است، قابلیت ثبت نام فقط یکبار به نام خریدار را دارد و امکان تغییر آن نمی باشد.

برای پرداخت یا براق کردن انگشترهای اصل چه کارهایی باید انجام داد؟

محصولات اصلی بدلیل کیفیت بالای آبکاری رودیوم و طلا سفید، نیازی به پرداخت یا براق کردن مجدد نخواهند داشت و در حد تمیز کردن با دستمال مخصوص دوباره براق می شوند.

انگشتر اصل دارای شناسنامه چه مزایایی دارد؟

شناسنامه انگشتر اصل به عنوان کارت ضمانت و تاییدیه اصالت محصول می باشد.

آیا می توان محصولات شناسنامه دار را مستقیم از فروشگاه مرکزی خریداری کرد؟

امکان خرید مستقیم از وبسایت فاخر جاودان و فروشگاه مرکزی میسر می باشد و مشتریان می توانند با مراجعه به فروشگاه یا وبسایت سفارش خود را ثبت نمایند و یا از طریق واتساپ با کارشناسان فروش در تماس باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

سبد خرید