انگشترهای زمرد ساخت نقره سرای جاودانی

انگشترهای زمرد
انگشترهای زمرد

انگشترهای زمرد ساخت و یا توزیع شده در نقره سرای جاودانی را در ادامه لیست کرده ایم امیدواریم جزء جواهرات مورد نظر شما باشند.

بیایید ابتدا درباره سنگ قیمتی زمرد کمی شرح دهیم:

به نقل از ویکی پدیا دانشنامه فارسی زُمُرُّد (به یونانی: σμάραγδος ) گونه‌ای بریل و از سنگ‌های گران‌بها است. این سنگ که از سیلیکات آلومینیوم و بریلیوم تشکیل شده در سنگ‌های پگماتیت یافت می‌شود.

fa.wikipedia.org

به نقل از سایت ویکی پدیا، زمرد جزء گران‌ترین سنگ در گروه بریل است. نام این سنگ از کلمه قدیمی فرانسوی esmeralde گرفته شده که ریشه یونانی از کلمه smaragdos به معنی سنگ سبز دارد.

مشهورترین زمرد کلمبیا است. کشور کلمبیا در آمریکای جنوبی، در صدر کشورهای تولیدکننده زمرد جهان قرار دارد.

حدود ۱۵۰ معدن زمرد در این کشور شناخته شده که مهمترین و مشهورترین این معادن، موزوMuzo و شیوور Chivor هستند که در زمان‌های گذشته توسط تمدن اینکاها، معدنکاری و استخراج می‌شده‌اند.

زمردهای مرغوب دیگری نیز در کشورهای زامبیا، برزیل، زیمبابوه، ماداگاسکار، پاکستان، هندوستان، افغانستان و روسیه یافت می‌شوند.

زمردهای مرغوب کدامند؟

کشورهای زامبیا، برزیل و زیمبابوه از شهرت بالایی در تجارت بین‌المللی زمردهای مرغوب برخوردارند.

در این سایت گفته شده که رنگ این زمردها تیره‌تر از انواع کلمبیایی بوده، ته رنگ آبی دارند که البته این مورد دقیق و صحیح است.

زمردهای مرغوب در اندازه‌های کوچک با رنگهای بسیار زنده و ته رنگ زرد از معدن مشهوری در زیمبابوه با نام سانداوانا استخراج می‌شوند.

همچنین کشور برزیل که در همسایگی کلمبیا قرار دارد، زمردهایی با رنگ سبز بسیار زیبا از معدن نوا ارال اNova Era استخراج می‌کند،

در سایت دانشنامه ویکی پدیا آمده است که در این کشور زمردهای بسیار کمیاب زمرد چشم گربه ای و ستاره‌ ای با ۶ پرتو استخراج می‌شود.

نویسنده مقاله زمرد در این وبسایت(ویکی پدیا) به درستی از منابع و ماخذی معتبر برای تکمیل مقاله خود استفاده کرده است.

امروزه به برکت زمردهای یافت شده در کشورهای آفریقایی و برزیل، میزان زمرد در بازار افزایش یافته که موجب خرسندی دوستداران این گوهر شده‌ است.

زمرد در ساخت جواهراتی مانند انگشتر زمرد، سرویس زمرد و تاج‌ و مدال های سلطنتی استفاده می‌شود.

زمرد
زمرد

این مقاله ویکی‌پدیا مورد استناد گروه فاخر جاودان نیز می‌باشد. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاع بیشتر درباره زمرد به لینک مرجع زیر مراجعه کنید:

منبع: زمرد – ویکی‌پدیا، دانشنامه آزاد

انگشترهای زمرد ساخت نقره سرای جاودانی

اما برای خرید انگشتر زمرد ما چند نمونه از انگشترهای زمرد ساخته و یا توزیع شده در کارگاه نقره سرای جاودانی (فاخر جاودان) را به شما معرفی می‌نماییم.

کلیه این محصولات دارای شناسنامه و گارانتی هستند. کارگاه فاخر جاودان

ساخت سفارشی انگشتر زمرد

همچنین شما دوستداران جواهرات مخصوصا انگشتر می‌توانید طرح و مدل مورد نظر خود را روی کاغذ پیاده سازی کنید و با یکی از روش های زیر بفرستید تا برای شما به صورت سفارشی ساخته شود.

مشاوره خرید

برای مشاوره خرید و استعلام قیمت و موجودی جواهرات نقره طرح طلا و سنگ های قیمتی از طریق روش های زیر با ما در تماس باشید و شناسه یا کد محصول را برای ما ارسال نمایید.
تماس با تلگرام | تماس با واتساپ | تماس با ایتا | پیامک | ۳۶۰۹۹۵۷۵-۰۵۱ | ۰۹۱۵۱۲۲۵۳۷۴

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید